Gyakran ismételt kérdések - Klánok.hu

Gyakran ismételt kérdések

Klánok.hu szabályzatok és leírások


Gyakran ismételt kérdések

Miről szól a klanok.hu és mi a célja?
Közösségünket 2005 októberében indítottuk, melynek a Klanok.hu nevet adtuk 2009-ben. Első sorban a közös játék élményének népszerűsítése és ezáltal a magyarországi gamer közösség szóbeli összefogása a célunk. Ismerkedni, vagy játszani sokkal jobb közösségben, beszélgetve. Erre már régen rájöttünk és bízunk benne, hogy a jövőben is egyre több követőnk lesz. :) Kiemelkedő statisztikáink és az ismerősök növekvő száma eddig minket igazolnak. Várunk téged is TeamSpeak 3 szerverünkön: klanok.hu

Szoba Adminisztrátor vagyok és valaki folyamatosan zaklat. Mit tehetek?
Több lehetőséged is adódik a renitens egyének kiszűrésére. Az alábbiakat "erősségi" sorrenben olvashatod:

  • A "Kirúgás a szobából" opcióval kirúghatod az illetőt a Belépő (Néma) szobába.
  • A "Kirúgás a szerverről" opcióval a felhasználót ki lehet rúgni a szerverről. Ez feltűnhet a Szerver Adminoknak, akik megkérdezhetik a kirúgás okát és további intézkedéseket vezethetnek be.
  • Panaszold be a felhasználót. (jobb kattintás -> Panasz írása) Ha valakire öt panasz érkezik, a szerver automatikusan kitiltja őt a szerverről pár percre.
  • Rakj jelszót a szobára, így csak azok tudnak belépni, akik ismerik azt. Hátránya, hogy gyorsan kitudódhat és kényelmetlen a jelszót cserélgetni, illetve az új tagoknak kiadni.
  • Tedd át a renitens felhasználót a "Blokkolt" szobacsoportba. Így a felhasználó nem fog tudni beszélni, vagy üzenetet küldeni.
  • Megbízható felhasználóidat tedd át a "Klántag" szobacsoportba és állítsd feljebb a "Szükséges beszéderőt" a szobában. Így a "Vendég" felhasználók nem fognak tudni beszélni, kivéve ha beszéderőt kapnak.
  • Tiltsd ki (ban) a felhasználót a szerverről, így nem fug tudni visszajönni. -> (speciális engedély birtokában).
  • Ha továbbra is problémáid vannak, értesítsd valamelyik Szerver Adminisztrátort/Moderátort, aki kitiltja egy meghatározott időre a felhasználót a szerverről.
  • Komolyabb esetben a Szerver Adminisztrátor/Moderátor IP tartomány alapján tiltja ki a felhasználót.
  • Súlyos helyzet esetén megemeljük a szerver biztonsági szintjét, így egy új azonosító készítése után meg kell emelni annak biztonsági szintjét is és ez aránytalanul sok időbe kerül.

Nincs Adminisztrátor / Moderátor a szerveren. Ilyenkor mi a teendő?
Nincs teendő. Az Adminisztrátorok / Moderátorok nem kapnak fizetést munkájukért, szabadidejükben segítenek a szerver menedzselésében, nincsenek online a nap 24 órájában. Kérjük próbáld Admint igénylő TeamSpeak ügyeidet a délutáni órákban intézni.

Nem tudom átnevezni az alszobákat. Ez miért van?
A szobákat / alszobákat nem lehet átnevezni. Töröld ki és csinálj egy új alszobát helyette.

A létrehozott alszobákban "csak" Szoba Adminisztrátor vagyok. Miért nem vagyok Szoba Főadminisztrátor?
Ez a TeamSpeak 3 miatt van, mi nem tudunk ezen a működésen módosítani. Kérj meg egy Szerver Adminisztrátort, aki Szoba Főadminisztrátorrá nevez ki az alszobákban is, ha a főszobában már az vagy.

Anomáliákat tapasztalok a TeamSpeak szerveren (szoba eltűnése, jogosultság elvesztése...stb.) Ilyenkor mi a teendő?
Sajnos anomáliák előfordulhatnak és kérjük minden problémát jelents valamelyik Szerver Adminisztrátornak, akik ki fogják vizsgálni a helyzetet. Vedd azonban figyelembe, hogy legtöbbször a Szerver Adminisztrátorok/Moderátorok vezetnek be valamilyen intézkedést. Feltétlenül olvasd el a Szabályzatot, mielőtt kérdeznél.

Valaki többször átszól nekem másik szobából (Whisper, Suttogás). Le lehet ezt tiltani?
Igen. Beállítások -> Program beállítások -> Súgás -> A Névjegyzékben nem szereplő felhasználók blokkolása (2. opció), vagy az összes felhasználó blokkolása. (3. opció)

Raktam jelszót a szobára és mégis be tudnak lépni idegenek. Miért?
Minden fő- és alszobára külön meg kell adni a jelszót. Erre figyelj, oda, mivel nem elég a főszobára jelszót tenni. A TeamSpeak 3 egyedileg kezeli a szobákat függetlenül attól, hogy éppen hol helyezkednek el.

Nem tudok Avatart, vagy fájlt le- illetve feltölteni, vagy ilyen-olyan funkció nem működik nálam. Miért van ez?
Feltételnül olvasd ez az alábbi információkat. Ha Szoba Adminisztrátor vagy, feltételnül ismerned kell az itt leírtakat és tagjaidat a megfelelő csoportba kell tenned! (jobb kattintás a felhasználó nevén -> Szobacsoport beállítása)

Hogyan tudom megváltoztatni a szobám nevét?
Sehogy. :) Szólj egy Adminnak és Ő megváltoztatja neked.


Copyright © 2018 klanok.hu. All rights reserved. Powered by Appster-Web